Nederland gaat ten oorlog (1): de onzin van het 'afstand nemen'
Krapuul Een tweeluikje, waarvan hier deel 1: de onzin van het 'afstand nemen'. Deel van de oorlogsstemming is de eis aan moslims om 'afstand te nemen' van IS. Het is alsof elke moslim weggezet mag worden als IS-sympathisant, tot zij of hij het tegendeel laat zien. |
Monthly Archives: september 2014
Hoe je de aandacht van een koper langer dan 8 seconde vasthoudt – Marketingfacts
Marketingfacts |
Hoe je de aandacht van een koper langer dan 8 seconde vasthoudt
Marketingfacts Hoewel brand storytelling het nieuwe toverwoord is, bestaat het concept al tientallen jaren. Verhalen gaan niet over feiten, cijfers of statistieken. Ze zijn boeiend, memorabel, inspirerend, én sluiten naadloos aan op de behoefte of de emoties van de … |
Nederland gaat ten oorlog (1): de onzin van het ‘afstand nemen’ – Krapuul
Nederland gaat ten oorlog (1): de onzin van het 'afstand nemen'
Krapuul Een tweeluikje, waarvan hier deel 1: de onzin van het 'afstand nemen'. Deel van de oorlogsstemming is de eis aan moslims om 'afstand te nemen' van IS. Het is alsof elke moslim weggezet mag worden als IS-sympathisant, tot zij of hij het tegendeel laat zien. |
Hoe je de aandacht van een koper langer dan 8 seconde vasthoudt – Marketingfacts
Marketingfacts |
Hoe je de aandacht van een koper langer dan 8 seconde vasthoudt
Marketingfacts Hoewel brand storytelling het nieuwe toverwoord is, bestaat het concept al tientallen jaren. Verhalen gaan niet over feiten, cijfers of statistieken. Ze zijn boeiend, memorabel, inspirerend, én sluiten naadloos aan op de behoefte of de emoties van de … |
Nederland gaat ten oorlog (1): de onzin van het ‘afstand nemen’ – Krapuul
Nederland gaat ten oorlog (1): de onzin van het 'afstand nemen'
Krapuul Een tweeluikje, waarvan hier deel 1: de onzin van het 'afstand nemen'. Deel van de oorlogsstemming is de eis aan moslims om 'afstand te nemen' van IS. Het is alsof elke moslim weggezet mag worden als IS-sympathisant, tot zij of hij het tegendeel laat zien. |
Hoe je de aandacht van een koper langer dan 8 seconde vasthoudt – Marketingfacts
Marketingfacts |
Hoe je de aandacht van een koper langer dan 8 seconde vasthoudt
Marketingfacts Hoewel brand storytelling het nieuwe toverwoord is, bestaat het concept al tientallen jaren. Verhalen gaan niet over feiten, cijfers of statistieken. Ze zijn boeiend, memorabel, inspirerend, én sluiten naadloos aan op de behoefte of de emoties van de … |
Nederland gaat ten oorlog (1): de onzin van het ‘afstand nemen’ – Krapuul
Nederland gaat ten oorlog (1): de onzin van het 'afstand nemen'
Krapuul Een tweeluikje, waarvan hier deel 1: de onzin van het 'afstand nemen'. Deel van de oorlogsstemming is de eis aan moslims om 'afstand te nemen' van IS. Het is alsof elke moslim weggezet mag worden als IS-sympathisant, tot zij of hij het tegendeel laat zien. |
Hoe je de aandacht van een koper langer dan 8 seconde vasthoudt – Marketingfacts
Marketingfacts |
Hoe je de aandacht van een koper langer dan 8 seconde vasthoudt
Marketingfacts Hoewel brand storytelling het nieuwe toverwoord is, bestaat het concept al tientallen jaren. Verhalen gaan niet over feiten, cijfers of statistieken. Ze zijn boeiend, memorabel, inspirerend, én sluiten naadloos aan op de behoefte of de emoties van de … |
Nederland gaat ten oorlog (1): de onzin van het ‘afstand nemen’ – Krapuul
Nederland gaat ten oorlog (1): de onzin van het 'afstand nemen'
Krapuul Een tweeluikje, waarvan hier deel 1: de onzin van het 'afstand nemen'. Deel van de oorlogsstemming is de eis aan moslims om 'afstand te nemen' van IS. Het is alsof elke moslim weggezet mag worden als IS-sympathisant, tot zij of hij het tegendeel laat zien. |
Hoe je de aandacht van een koper langer dan 8 seconde vasthoudt – Marketingfacts
Marketingfacts |
Hoe je de aandacht van een koper langer dan 8 seconde vasthoudt
Marketingfacts Hoewel brand storytelling het nieuwe toverwoord is, bestaat het concept al tientallen jaren. Verhalen gaan niet over feiten, cijfers of statistieken. Ze zijn boeiend, memorabel, inspirerend, én sluiten naadloos aan op de behoefte of de emoties van de … |